dinsdag 25 februari 2014

De tijd dat ik buitenshuis werkte (1)


De tijd dat ik nog buitenshuis werkte...

* Deed ik 1x in de week boodschappen bij een "grote" supermarkt:
* Ik plande mijn weekmenu en eindigde op blik of pot of diepvries eten (anders was het niet vers meer)
* Aanbiedingen waren beperkt in één winkel en,
* Ik baalde als ik mooie aanbiedingen voorbij zag komen waar ik de tijd niet voor had om te halen.

Verjaardagen:
* Omdat ik te weinig tijd had uitgebreid in de keuken te staan, bestelde ik regelmatig gebak.
* Liet het soms thuisbezorgen.
* Een party was soms meer stress in mijn hoofd dan werkelijk feest vooraf.

* Gemak ging "weleens" voor gezond.
* Snel ging voor bewust.

Dat was mijn ritme van boodschappen doen.

Plaatje van "het muizenhuis.nl"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!