vrijdag 3 januari 2014

Goede voornemens

Op internet kwam ik een top 5 tegen van goede voornemens: 



En moet eerlijk zeggen dat ik het wel herken als voornemens voor mezelf. Heb nu niet echt een top 5 lijstje voor mezelf gemaakt. Sommige punten weet ik dat aandachtspunten blijven voor me. 

Afvallen heeft denk ik ook alles te maken met een gezond eetpatroon. En ik eet en snack graag, dat is het punt denk ik zo dat er net iets meer aanzit :(. Het is mijn voornemen op te letten wat ik eet en daarin gezondere keuze's te maken. Minder e nummers, meer puur en natuur.
Minder druk maken  is niet een voornemen. Heb tenslotte bewust de keuze gemaakt om thuis te blijven voor mijn gezin. Dat geeft meer ruimte en minder druk. Vervolg aandachtspuntje is wel dat ik een goede balans moet zien te vinden. Eerste prioriteit het gezin.
Zuiniger met geld omgaan verander ik in bewuster met geld omgaan. Ik heb beken ik nu met een beetje schaamte uitgave posten waar ik het inzicht niet in heb.

Verder zijn er wat actiepunten, elke dag stille tijd, bewust gezinsactiviteit in de week met de kinderen, fotoboeken bijwerken. Als ik ze bijgewerkt heb durf ik pas te vertellen hoelang ze niet bijgewerkt zijn :0. 
Vrolijk te zijn en energie te hebben voor t gezin, kortom met plezier thuis zijn :)

En jullie?



1 opmerking:

  1. Afvallen staat ook hoog op mijn lijstje. Er mogen nog wel wat zwangerschapsskilootjes vanaf... Ik heb alleen geen zin om lekkere dingen te laten staan, dus ga ik maar eens proberen om wat meer te bewegen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!