dinsdag 10 december 2013

Eva tijdschrift

Ik heb niet veel abonnementen op tijdschriften of kranten, en neem regelmatig uit de bibliotheek een tijdschrift mee. Toch is een tijdschrift een moment voor mezelf, een cadeautje. En eerlijk? Ik vind het ook erg leuk als er post komt...

Zelf lees ik het tijdschrift Eva, een christelijk magazine voor vrouwen. Deze maand heeft de EO/ Eva een kerstactie waardoor je een exemplaar mag weggeven aan een ander. Wil je dat ook dan kan je via onderstaande link een exemplaar aanvragen voor een vriendin, zus, moeder of kennis.




"Het doel van Eva magazine is jou als vrouw te inspireren om je christen-zijn in het leven van alledag vorm te geven en als christenvrouw voluit tot je recht komen".




Let op: Bij de meeste acties vragen ze om je gegevens waardoor je na het ontvangen gebeld kan worden met de vraag of je Eva wil blijven ontvangen.
Het blijft tenslotte promotie van...

1 opmerking:

  1. Wat leuk, wij hadden vroeger thuis ook altijd de Eva. Zelf heb ik geen abonnement. Ook leuk dat je het cadeaunummer kunt personaliseren. Maar ik zie dat ik ook het telefoonnummer van de ontvanger in moet vullen, dus ik ga eerst even vragen of ze dat wel goed vindt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!