dinsdag 3 december 2013

Goed zo Mette-Marit!

Vanmorgen zag ik een bericht dat Mette-Marit haar kleding op een Noorse marktplaats zet. "Veel van onze kleding kan beter worden hergebruikt dan worden weggegooid. Op deze manier kunnen we het milieu op een gemakkelijke en leuke manier beschermen' zo schrijft zij. Het hele artikel is te lezen via de volgende link. Artikel AD

Daar word ik blij van! Kijk het wordt geveild, dus voor een prikje zal je geen rok dragen die eerder van haar geweest is. Maar nuttig en bewust omgaan is het absoluut, ja een leuke manier voor een goed doel! Het is voor haar niet de eerste keer, vorig jaar deed zij het ook al. 
Eerder dit jaar kwam in het nieuws dat koningin Maxima haar kleding ook meer(dere) keren draagt in plaats van één keer op een officiële gelegenheid. Ook één van de andere prinsessen kleedde zich in kleding die Maxima eerder had gedragen. Dat vind ik een goed voorbeeld!



Ik ben benieuwd voor hoeveel de kleding van Mette-Marit uiteindelijk weggaat... En ik ben benieuwd wanneer onze koningin Maxima haar kleding voor het goede doel gaat veilen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!