donderdag 7 november 2013

Gratis proberen

Ik ben een echte Hollander denk ik. Ik hou van leuke spaaracties, gratis en/ of proberen. Het is aan mij of jou om te bepalen of je het er voor over hebt om je gegevens achter te laten bij desbetreffende aanbieding online. 

Als men vraagt om toegang tot vriendenlijst, pas had ik dat via Facebook doe ik dat niet. Ik wil dat een ander niet lastig wordt gevallen door mijn keuze. 


Bij sommige spaaracties moet je kijken of het loont, doe je het voor de "fun" dan is dat ook een keuze. Als "thuisblijfmoeder" denk ik dat ik meer tijd heb voor dit soort acties, en vindt het leuk om van alles te proberen.


In ruil voor een online beoordeling ontving ik vandaag een flesje mr. proper via de site "lekker in het leven". Een sterk geconcentreerde allesreiniger om uit te proberen.


Op dit moment staat daar nog op de site de Ariel, 3 in 1 pod, het gaat dan maar om 1 wasblokje. Maar hij ruikte heerlijk, en tja ik kreeg hem natuurlijk voor niets.



En nu dan maar aan de schoonmaak met mr. Proper!



2 opmerkingen:

  1. Leuk, zo te zien zijn wij thuisblijfmama's bijna tegelijk een blog gestart. Ik ga je volgen. PS: ik heb ook zo'n Ariel pod gehad van Lekker in het Leven. Dat is dan toch weer één gratis wasje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies en dat is natuurlijk mooi meegenomen :) !
      Leuk dat je me gaat volgen!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!