maandag 11 november 2013

Welkom in blogland

Leuk hoeveel collega's er zijn. "Thuisblijfmoeders/ thuismama's, consuminderaars in blogland". Eenmaal aan het kijken op blogs kom ik veel mensen tegen die bewust leven en keuze's maken. 

Herkenbare thema's en stukjes, waarbij ik instemmend knik, glimlach en ongegeneerd vanuit mijn huiskamer meelees. Erkenning vinden en tips opdoen. Heerlijk!! 


Alleen vraag ik me af of je ook moet bezuinigen op de leeslijst. Collega- bloggers die je kan volgen, welke grens trek ik? Wat lees ik wel en wat niet? 

En als je leeslijst vol staat, mis je dan als nog niet diegene die jouw favoriet is? Of is het als een digitale krant waarbij je de ene keer wel het item leest omdat het je aanspreekt en de andere keer niet.

Bewust leven houdt voor mij niet alleen in dat ik bewust met mijn geld om wil gaan, maar ook met mijn tijd.

Tot nu toe heb ik los en vast een blog gelezen, ik klik op een blog, er staat een lijst van andere bloggers en je klikt door op iets wat je aanspreekt. Later ben ik vaak kwijt welke blog dat nu was die ik toch best leuk vond. 
Toch wel handig zo'n leeslijst, zeker ook omdat we elkaars support goed kunnen gebruiken denk ik!

Daarom, die leeslijst komt er... 


Voorlopig ben ik nog aardig blanco, dat geeft mij de ruimte op mijn gemak alles te bekijken.



2 opmerkingen:

  1. Ik ga voor de digitale krant manier. Anders ben ik inderdaad voor ik het weet een heleboel tijd kwijt aan blogs lezen. In de leeslijst kun je trouwens ook op jouw favoriet klikken. Dan kun je kijken of die nog nieuwe stukjes geschreven heeft. Later kun je dan weer op 'alle blogs' klikken om terug te gaan naar het overzicht met alle nieuwe berichten van iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mijn leeslijst staan de nieuwste blogs bovenin. Handig, zo weet je meteen waar je nog wat bij kunt lezen en ga je niet overbodig naar blogs die je wel leuk vindt, maar waar niets nieuws meer bij is gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!